کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما به یک بازیکن متکی نیست و در غیر این صورت باید فاتحه تیم را می‌خواندیم.
حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل داماش گیلان گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. در نیم فصل دوم یکی از بازی‌هایی بود که هم خوب بودیم و هم باید نتیجه می‌گرفتیم اما متأسفانه گل اول را دریافت کردیم و در نهایت با موقعیت‌های بی‌شماری که از دست دادیم مسابقه با تساوی به پایان رسید. حقمان در این دیدار مساوی نبود.

وی در مورد درگیری‌ای که بین بازیکنان این تیم پس از دریافت گل از داماش گیلان به وجود آمد، اظهار داشت: این افراد نه طرفدار استقلال خوزستان و نه هواداران فولاد خوزستان هستند. خودمان هم نمی‌دانیم آنها برای چه به ورزشگاه می‌آیند. آنها به ما فحاشی نکردند اما بین خودشان درگیری به وجود آمد که نمی‌دانم دلیلش چیست.

کعبی در پاسخ به این سؤال که آیا نبود ایمان مبعلی روی کار آنها تأثیر گذاشت، گفت: یک تیم روی یک بازیکن نمی‌چرخد. فوتبال بازی ۱۱ نفره است. اگر حسین کعبی یا میلاد میداودی در ترکیب نباشند و تیم شکست بخورد باید فاتحه فوتبال را خواند. ایمان مبعلی به عنوان یک بزرگتر برای تیم زحمت کشید اما فوتبال بازی ۱۱ نفره است و سایر نفرات با تلاشی که انجام می‌دهند جای خالی این بازیکن را پر می‌کنند.

مدافع استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در لیگ برتر ماندگار می‌شود، تأکید کرد: چرا این اتفاق نیفتد؟ ما با یک امتیاز دیگر ۳۰ امتیازی می‌شویم و این مسئله در حالی است که حریفان پایین جدولی نمی‌توانند امتیازات زیادی کسب کنند. ای کاش بازی‌های ما به صورت زنده پخش می‌شد تا همه از کیفیت تیم اطلاع پیدا کنند. به هر حال فوتبال بازی گروهی است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد.

وی در مورد اینکه مسابقات لیگ برتر تا ۷ اسفند تعطیل می‌شود، عنوان کرد: این مسئله در جهان بی‌نظیر است. چطور می‌شود که لیگ را یک ماه تعطیل می‌کنند و ۳ بازی پایانی برگزار نمی‌شود. به اروپا کاری نداریم، آیا در کشورهای همسایه ما چنین مسئله‌ای مشاهده می‌شود؟ ای کاش برنامه را به نحوی طراحی می‌کردند که یا این ۳ بازی به پایان می‌رسید یا چنین فاصله زیادی به وجود نمی‌آمد.

کعبی تأکید کرد: همین مسائل باعث دلزدگی مردم از فوتبال شده است. چرا استقلال و پرسپولیس مثل سابق هواداران زیادی را در دیدارهای خود به ورزشگاه نمی‌کشانند؟ همین کارهایمان فوتبال را به این روز انداخته است. به سمت نزول حرکت می‌کنیم و سال به سال افت بیشتری داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.