تیم فوتسال واموس مَـتَرَم مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتسال اندونزی، به همراه دو بازیکن ایرانی خود به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتسال اندونزی (Pro Futsal League) طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری پیگیری شد و تیم فوتسال «واموس مَـتَرَم» با برتری در دو بازی پی در پی، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات را بدست آورد.

این تیم که در ترکیب خود از دو بازیکن ایرانی به‌نام‌های «حامد خدایی» و «علی عابدی» سود می‌برد، ابتدا روز شنبه با نتیجه ۶ بر ۴ از سد تیم «جک کاتو» گذشت و سپس روز یکشنبه با ۳ گل مقابل تیم «هالوس» به برتری دست یافت. با این دو پیروزی، تیم فوتسال «واموس مَـتَرَم» ۲۸ امتیازی شد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتسال اندونزی را بدست آورد. در حال حاضر این تیم با ۷ پیروزی، یک تساوی و ۲ باخت، بعد از تیم بلاک استیل ۳۴ امتیازی، در رده دوم گروه A قرار دارد.

آنها در دو بازی پایانی خود در مرحله گروهی برابر «گیگا اف‌سی» و «بلاک استیل» قرار می‌گیرند که در صورت برتری در این دو بازی، حتی شانس صعود به عنوان تیم اول به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را خواهند داشت.

رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتسال اندونزی (Pro Futsal League) با حضور ۱۶ تیم و در دو گروه برگزار می‌شود که ابتدا تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، در مرحله گروهی به‌صورت رفت و برگشت برابر همدیگر به میدان می‌روند و در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه‌‍نهایی صعود خواهند کرد تا در نهایت فینالیست و قهرمان این مسابقات معرفی شود.

تیم فوتسال «واموس مَـتَرَم» در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ موفق به قهرمانی در مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتسال اندونزی شده است. این تیم فصل گذشته با هدایت رضا فلاح‌زاده، سرمربی ایرانی خود به چنین موفقیتی دست یافت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )