مهاجم پیشین فوتبال ایران گفت: اگر کادر فنی بتواند ترکیب خوبی را برای دیدار با عراق انتخاب کند قطعا برنده خواهیم بود.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار روز پنجشنبه ایران برابر عراق از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و ملت های آسیای ۲۰۲۳ گفت: همیشه عراق رقیب سرسخت برای ما بوده. آنها پتانسیل خوبی برای رقابت با ما دارند و توانستند در جام ملت های آسیای گذشته ما را شکست دهد.

وی تاکید کرد: ما خوب بازی می کنیم اما متاسفانه برای آخرین بازی مقابل بحرین شکست را پذیرا شدیم و باید دیدار برابر عراق را با موفقیت به پایان برسانیم. ما در خط حمله و هافبک خوب هستیم البته نباید فکر کنیم عراق، کامبوج است و ما می توانیم به راحتی با گل های زیاد به پیروزی برسیم.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه گفت: روش بازی ما در مقابل عراق با بحرین باید متفاوت باشد. باید در فاز دفاع و حمله عالی باشیم و اجازه ندهیم حریف تمرکز کرده و برای ما دردسرساز شود.

وی در پاسخ به این سئوال که تغییر بازی از بصره به اردن به سود ما خواهد بود یا خیر، افزود: چون شرایط عراق از لحاظ امنیتی بد بود این بازی به اردن موکول شد و حالا تیم ما با آرامش می تواند یک بازی خوب را با عراق انجام دهد. با توجه به اینکه شرایط آب و هوا هم خوب است. ایران می تواند بازی خوبی را برابر عراق انجام دهد.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به برد برابر عراق خوشبین هستید یا خیر، ادامه داد: ما می توانیم برنده شویم، هم در فاز حمله و هم در دفاع از بازیکنان خوبی سود می بریم و اگر با یک ارنج خوب وارد میدان شویم به طور حتم برنده خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.