کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

گابریل کالدرون در حالی از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ناراحت است که مدیرعامل این باشگاه عنوان کرده است نزدیک به ۷۵ هزار دلار به وی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون مدعی است باشگاه پرسپولیس تنها یک پنجم از قسط اول قراردادش برای فصل جاری فوتبالی را پرداخت کرده است . به همین خاطر تا دسامبر میلادی فرصت داده تا با وی تسویه کنند.

تهدیدی که می تواند پرسپولیس را در شرایط مالی فعلی که انوع شکایات را روی میز دارد به تنگنا بکشاند.

کالدرون قرار بود در قسط اول نزدیک به ۱۲۵ هزار یورو دریافت کند اما مدعی است تنها بیست درصد از این پول را از باشگاه گرفته است.

مبلغی که با رقم اعلام شده توسط محمدحسن انصاریفرد متفاوت است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است حدود ۷۵ هزار دلار به کالدرون پرداختی داشته است که بخشی از قسط اول قرارداد سرمربی آرژانتینی پرسپولیس است.

تفاوتی آشکار که مشخص نیست کدام یک از طرفین واقعیت را می گویند تا بتوان روی تهدیدات متوالی کالدرون نسبت به تاخیر در پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس قضاوت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.