کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آبولا پرتغال نوشت مهدی طارمی به دلیل مصدومیت نیاز به سه هفته دوری از فوتبال دارد و به همین خاطر او دیدار حساس ایران و عراق را از دست خواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آبولا، تیم ملی فوتبال ایران باید پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ در دیداری حساس در انتخابی جام جهانی برابر عراق قرار گیرد. مهدی طارمی که دچار مصدومیت از ناحیه آرنج پای خود شده است، به سه هفته استراحت مطلق نیاز دارد و به همین خاطر او نمی تواند در بازی این ماه تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق حاضر باشد.

طارمی در بازی برابر پاکوس فریرا به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و مشخص شد که او حداقل به سه هفته استراحت نیاز خواهد داشت و نمی‌تواند ایران را در این دیدار همراهی کند.

ایران که در بازی قبلی خود برابر بحرین شکست خورده است باید در بصره عراق به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )