بازیکن تیم ملی امید می‌گوید تیم امید تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن صعود کند.

به گزارش ایسنا، یونس دلفی، بازیکن تیم ملی امید ایران در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم امید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تازه به اردو اضافه شدم چون کار شخصی داشتم و نتوانستم در روز اول حضور داشته باشم. الان که به اردو آمدم می‌بینم که بازیکنان با روحیه هستند و امکانات مناسبی برای ما فراهم شده است. ما با این بازیکنان خیلی وقت است کار می‌کنیم. ما خوب همدیگر را می‌شناسیم. این که من لژیونر شدم مساله‌ دیگری است. شاید بهتر بود که من در باشگاه یک هم‌بازی داشتم که می‌توانستیم هماهنگی بیش‌تری کسب کنیم اما من در آن‌جا به علت مصدومیت نتوانستم زیاد برای تیمم بازی کنم.

او در مورد حمید استیلی گفت: ما خیلی وقت است با ایشان کار می‌کنیم و آقای استیلی می‌تواند خیلی به ما کمک کند چون ما را خیلی می‌شناسد و به لحاظ علمی و دانش و نظم خیلی کارایی زیادی دارند و می‌توانند ما را راهی المپیک کنند.

دلفی درباره مصاحبه اکبر محمدی که گفته بود فرهاد مجیدی برخی از بازیکنان تیم ملی امید را نمی‌شناخت، گفت: من نمی‌دانم موضوع چیست؛ اما فرهاد مجیدی من را می‌شناخت. من در اردوها نبودم و در فیفادی‌ها به تمرینات می‌آدم و فقط یک بار در اردوها با فرهاد مجیدی کار کردم.

بازیکن تیم ملی امید ایران درباره انتقال امید نورافکن به تیم ملی بزرگسالان گفت: این مساله می‌تواند تاثیر خیلی زیادی روی تیم ما بگذارد. همه بازیکنان سخت کار می‌کنند تا به تیم بزرگسالان کار می‌کنند چون مارک ویلموتس گفته است که به جوانان بها می‌دهد و می‌بینیم که او بازیکنان جوان که حتی سابقه بازی در تیم ملی را نداشتند دعوت کرده است.

او درباره هم‌گروه‌های ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: گروه ما خیلی سخت است. ما با ازبکستان بازی داشتیم. ما می‌توانیم ازبکستان را شکست دهیم. در بازی‌های قبلی ما هماهنگ نبودیم و به این خاطر بود که از ازبک‌ها شکست خوردیم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به المپیک صعود کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )