سرمربی پرسپولیس از کسب اولین برد تیمش خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس موفق شد فصلجدید لیگ برتر را با برد ۱-۰ مقابل پدیده آغاز کند. بعد از پایان این دیدار،برانکو ایوانکویچ سرمربی کروات سرخ ها در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد وپاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« ما به بهترین نحوفصل را شروع کردیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم. ما مهمترین بازی خود را بردیم.واقعاً خوشحالم به خاطر این همه هواداری که آمدند و حمایت‌مان کردند. آنها می‌دانندکه ما به حمایت‌شان نیاز داریم و این برد بهترین هدیه به هواداران بود. ما ارادهخوبی برای برد داشتیم و به جرأت می‌گویم تیم‌های بزرگ در مشهد به سختی از سد پدیدهعبور می‌کنند. امروز هم یک بازی سخت و جنگنده را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. بهبازیکنانم بابت نمایشی که ارائه کردند تبریک و خسته نباشید می‌گویم.»

برانکو ادامه داد:« ر بخش اول نیمه دوم این مابودیم که بازی را تحت کنترل داشتیم. پدیده تیم خوبی است و چون چیزی برای از دستدادن نداشتند، برای همه و هیچ چیز تلاش کردند. طبیعی است ما هم برای حفظ نتیجه عقب‌نشینیکنیم و آنها حمله کنند. تا زمانی که من باشم، پرسپولیس دفاعی بازی نخواهد کرد.»

سرمربی پرسپولیس در مورد ورزشگاه امام رضا گفت:« بهشهردار مشهد خسته نباشید گفتم و این را بیان کردم که ورزشگاه شما، امکاناتش، سالننشست خبری و همه چیزش عالی است. مشهد به چنین ورزشگاهی نیاز داشت. اساساً برایایرانی‌ها مشهد شهر بسیار مهمی است. به نظرم فقط می‌شد یک مقدار از چمن ورزشگاهایراد گرفت که می‌شود آن را هم بهتر کرد.»

برانکو در خصوص نقش هواداران تیمش گفت:« این مسئلهرا هواداران ما هم می‌دانند که چقدر حمایت آنها در این زمینه برای ما اهمیت دارد.واقعیت این است که ما چهار بازیکن اصلی فصل گذشته خود را برای این فصل نداشتیم واگر مسلمان را هم به آنها اضافه کنیم، پنج نفر می‌شوند. منظورم از چهار نفربیرانوند هم بود که نمی‌توانست در این مسابقه بازی کند. البته من به تمام نفراتماعتماد کامل دارم.»

برانکو در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« کار خیلیسخت است اما در کنار این هواداران و حمایتی که می‌شود، می‌توان امیدوار بود و ازآینده هیچ ترسی ندارم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )