کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم ایرانی تیم الغرافه قطر در مراسم معارفه خود در این باشگاه از اهدافش در این تیم و همچنین روزهای خوب در پرسپولیس صحبت کرد.

مهاجم ایرانی تیم الغرافه قطر در مراسم معارفه خود در این باشگاه از اهدافش در این تیم و همچنین روزهای خوب در پرسپولیس صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی در مراسم معارفه‌اش در باشگاه الغرافه قطر گفت:  از باشگاه بزرگ پرسپولیس به قطر آمده‌ام روزهای خیلی در این تیم داشته‌ام و از اینکه شرایطی را فراهم کردند تا من بتوانم به الغرافه بیایم از همه آنها ممنون هستم. باید از همه مسئولان باشگاه، مربیان و بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم.

وی ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم تیم الغرافه به دنبال اهداف بزرگی در فوتبال است من به اینجا آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم و الغرافه هم به من کمک کند. چرا که می‌خواهم به اهداف خوبی برسم. خوشحالم که اینجا هستم  و باید از سفیر ایران در قطر تشکر کنم که به مراسم معارفه من آمد.

طارمی تصریح کرد: بدون شک دوستی بین دو کشور ایران و قطر در آمدن من به الغرافه تأثیر داشت. خوشبختانه در قطر مثل ایران احساس راحتی می‌کنم چرا که از لحاظ امنیت و آرامش اینجا شرایط خوبی دارم و امیدوارم که شرایط خوبی هم در این تیم داشته باشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )