فدراسیون بین المللی فوتبال در فاصله یک روز مانده تا مراسم قرعه کشی جام جهانی هماهنگی های لازم با مسئولان تیم های شرکت کننده را در سمینار ویژه ای انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار است مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی عصر روز جمعه در کاخ کرملین مسکو برگزار شود، فیفا سمینار ویژه ای را برای نمایندگان تیم های شرکت کننده در مرکز تجارت جهانی مسکو برگزار کرد.

در این سمینار که تمام نمایندگان رسمی تیم های شرکت کننده حضور داشتند، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از معدود مربیانی بود که حضور داشت و به واسطه شناخته شده بودند شاخص ترین چهره مراسم بود.

درحالی که اعلام شده بود خبرنگاران و عکاسان تنها ۱۵ دقیقه می توانند از این سمینار عکس و خبر تهیه کنند اکثر دوربین ها و تصویربردارها دور کارلوس کی روش بودند و به شدت او را مورد توجه قرار دادند.

از ایران علاوه بر کارلوس کی روش که به عنوان سرمربی تیم ملی حضور داشت، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون، حمیصی مدیر حراست فدراسیون، جمالی مسئول امور بین الملل فدراسیون و آرین قاسمی مترجم کی روش در این نشست حضور داشتند.

این سمینار به این جهت برگزار شد که مسئولان برگزار کننده قرعه کشی جام جهانی نکات لازمی که مسئولان تیم ها باید فردا رعایت کنند را به آنها گوشزد کنند و به سوالاتی که در این مورد دارند پاسخ بدهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )