سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: اگر داوران کاملاً عادلانه قضاوت می‌کردند ما اکنون در لیگ برتر حضور داشتیم.

وینگو بکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی با فولاد یزد در هفته سی و چهارم لیگ برتر، گفت: هیچ بازی راحت نیست هر بازی شرایط و سختی‌های خودش را دارد. ما برای پیروزی به یزد می‌رویم با این حال سرنوشتمان دست خودمان نیست و در هفته‌های گذشته به گونه‌ای بازی کردیم صعودمان به نتایج تیم‌های دیگر ارتباط پیدا کند.

وی افزود: گل‌گهر در ۳۳ هفته گذشته خوب نتیجه گرفته و باشگاهی که همواره برای سقوط نکردن و بقا می‌جنگیده اکنون تا هفته آخر مدعی صعود به لیگ آخر است. متأسفانه حمایت آنچنانی نداشتیم و داوران در خیلی از بازی‌ها حقمان را ندارند، تیمی که ۴۷ گل می‌زند در ۳۳ هفته فقط ۵ پنالتی برایش گرفته می‌شود که در مقایسه با تیم‌های دیگر بسیار کم است.

بکوویچ تصریح کرد: اگر داوران عادلانه قضاوت می‌کردند شاید اکنون لیگ برتری شده بودیم اما بهتر است دیگر ب گذشته برنگردیم، به بازیکنانم به خاطر تلاشی که کردند و نتایجی که رقم خورد تبریک می‌گویم، باشگاه هم تمام تلاشش را کرد تا ما لیگ برتری شویم. کار راحتی در پیش نداشتیم شاید اگر از داخل باشگاه و خارج از باشگاه بیشتر حمایت می‌شدیم اکنون به لیگ برتر صعود کرده بودیم. ما برای پیروزی به یزد می‌رویم اما نتایج سایر تیم‌ها دست ما نیست.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه چقدر شانس برای صعود تیمش قائل است، گفت: ما باید پیروز شویم و سپیدرود برنده نشود تا صعود کنیم.

وی در مورد اینکه خودش را مربی خوش‌شانسی می‌داند تا این اتفاق بیفتد، اظهار داشت: نه آن قدر خوش‌شانس نیستم اگر خوش‌شانس بودم اکنون به لیگ برتر راه پیدا کرده بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.