سرمربی بارسلونا پس از پیروزی تاریخی مقابل پاری‌سن ژرمن گفت: دوست دارم این پیروزی را به تمام کسانی که به بازگشت بارسا ایمان داشتند، تقدیم کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری‌سن ژرمنی بود که در بازی رفت با نتیجه سنگین ۴ بر صفر شکست خورده بود و بارسا برای بازگشتن به این تورنومنت نیاز به معجزه داشت.

معجزه بارسا در نیوکمپ اتفاق افتاد و آبی-اناری‌ها موفق شدند تا با نتیجه ۶ بر یک رقیب متمول پاریسی خود درهم بکوبند تا در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به اولین تیمی تبدیل شوند که باخت با ۴ گل در بازی رفت را جبران کند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از دیدار تماشایی و جذاب و برد تاریخی شاگردانش گفت: با چشم پوشی به گلی که دریافت کردیم، تیم بسیار عالی ظاهر شد. راه یافتن و بازگشت ما به بازی به وقت‌های پایانی افتاد و این امری بود که نیاز به تلاش خیلی زیاد داشت.

وی درباره گل ششمی که بارسا بوسیله سرخیو روبرتو در دقیقه ۹۵ به ثمر رساند تا به مرحله بعد صعود کند، گفت: گل ششم را تمام کاتالونیایی‌ها به ثمر رساندند.

انریکه ادامه داد: بدون شک حضور ما در مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا برای بسیاری از تیم‌ها ناخوشایند است. اکنون ۸ تیم وجود دارد که شانس قهرمانی دارند.

سرمربی بارسا در پایان گفت: اکنون همه ورزشگاه نیوکمپ را ترک می‌کنند درحالی بارسا را بسیار تحسین می‌کنند. دوست دارم این پیروزی را به تمام کسانی که به بازگشت بارسا ایمان داشتند و می‌دانستند که بارسا نتیجه ۴ بر صفر را بر می‌گرداند، تقدیم کنم. این طبیعت فوتبال است و هیچ چیزی غیرممکن نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )