مدافع سیاه جامگان با بیان اینکه در مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن داشتیم، گفت: واقعا بد بودیم و نتوانستیم موقعیت زیادی بر روی دروازه پرسپولیس خلق کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم حسینی شکست ۳ بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: هیج صحبتی راجع به بازی نمی توانم بکنم. ما واقعا بد بودیم و نتوانستیم موقعیتی را بر روی دروازه پرسپولیس خلق کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دو سال در پرسپولیس بازی کرده بودم می دانستم که اگر نیمه اول را بدون گل به پایان برسانیم می توانیم در ادامه کار موفق باشیم اما آنقدر ضعیف عمل کردیم که دو گل در نیمه اول خوردیم و همین مسئله کار ما را سخت کرد و نتوانستیم مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مدافع سیاه جامگان در ادامه گفت: نبود خداداد عزیزی هم در کنار زمین برای ما تاثیرگذار بود و اگر سرمربی کنار زمین بود مطمئنا شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

مثیم حسینی در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی در لیست مازاد سیاه جامگان قرار دارند گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید صبر کرد البته خداداد عزیزی چند وقت پیش به بازیکنان گفته بود که هر کس دلش با این تیم نیست می تواند جدا شود.

وی در پایان افزود: امیدوارم در فصل نقل و انتقالات، سیاه جامگان عملکرد خوبی داشته باشد و بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.