هافبک پرسپولیس با بیان اینکه بازی با سیاه جامگان را فراموش نمی کند، گفت: شرمنده هواداران شدم زیرا هرگز فکر نمی کردم آنها چنین صحنه هایی را برایم بوجود بیاورند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نوراللهی پس از پیروزی۳ بر صفر تیمش مقابل سیاه جامگان در ورزشگاه آزادی گفت: نمی دانم چطور از پرسپولیس جدا شوم، من از کودکی عاشق این تیم بودم و همیشه آرزو داشتم در این تیم بازی کنم اما الان زمان آن فرا رسیده و به خاطر خدمت مقدس سربازی مدتی از تیم محبوبم جدا شوم.

وی گفت: از سیدجلال حسینی و برانکو ایوانکویچ تشکر می کنم که بازوبند کاپیتانی را به من دادند. همچنین از هواداران هم تشکر می کنم که آنقدر امروز به من لطف داشتند. هیچ وقت این روز را فراموش نخواهم کرد.

نوراللهی در خصوص پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان نیز گفت: بچه ها هر آنچه که در توان داشتند در زمین گذاشتند تا بتوانند این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

وی تاکید کرد: سیاه جامگان هم تلاش خود را انجام داد اما ما آنقدر خوب بودیم که آنها نتوانستند موقعیتی مقابل دروازه ما خلق کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این جدایی می توانید کنار بیایید، گفت: دل کندن از پرسپولیس برایم سخت است اما طبق قانون باید به خدمت مقدس سربازی بروم و مجبورم برای مدتی تیم محبوبم را ترک کنم.

نوراللهی در پایان گفت: برای همبازی هایم در پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم روزی را ببینم که در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی گرفته اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )