اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی تیم ما برابر صبای قم داور در چند صحنه باید به سود ما اعلام پنالتی می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی شامگاه امروز جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر صبای قم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: این پیروزی شیرین که خیلی هم حساس بود را به همه هواداران فوتبال خوزستان تبریک می گویم.

وی افزود: چند مسابقه اخیر فوتبال روی بی رحمش را به نشان می داد و این بی رحمی تا دقیقه ۸۹ بازی نیز ادامه داشت ولی خدا را شکر در این بازی حساس در نهایت طعم شیرین برد را چشیدیم.

پورموسوی عنوان کرد: در این بازی داور چند صحنه که باید به سود ما پنالتی اعلام می کرد را اعلام نکرد که کارشناسان باید در این زمینه نظر خود را بدهند. داور امروز بسیار محتاط سوت زد.

وی با اشاره به اینکه به زودی رقابت های استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا نیز آغاز می شود، بیان کرد: این پیروزی از این جهت نیز بسیار برای ما حائز اهمیت است و ما می توانیم به روحیه بهتری به رقابت های آسیایی قدم بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه مشکلات مالی ما طبق گفته مسئولان استان حل شده است، بیان کرد: چهار میلیارد تومان این هفته به حساب باشگاه واریز می شود و شرکت گروه ملی صنعتی ایران متعد شده هفته ای ۲۰۰ میلیون تومان به ما پرداخت کند.

پورموسوی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای تیمش نیز گفت: باید تیم خود را برای رقابت های آسیایی و ادامه لیگ برتر تقویت کنیم. با نانگ مهاجم کامرونی این هفته قرارداد بستیم. مصطفی ماهی هم جذب تیم ما شد و قرار است یک هافبک طراح نیز به زودی به جمع ما ملحق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز جمعه تیم های استقلال خوزستان و صبای قم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی به یک گل به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

تک گل این بازی را حسن بیت سعید در دقیقه ۸۹ برای استقلال خوزستان به ثمر رساند تا نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا آخرین بازی نیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.