اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بخواهیم برنده باشیم باید خوب بازی کنیم، کاری که ما در نیمه دوم موفق به انجام آن نشدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: امروز بازی سختی داشتیم اما در نیمه نخست خیلی خوب کار کردیم و به تساوی رسیدیم ولی در نیمه دوم اشتباهات بسیاری داشتیم که به تیم ما ضربه زد.

وی با عذرخواهی از هواداران سپاهان به خاطر این شکست افزود: اگر بخواهیم برنده باشیم باید خوب بازی کنیم، کاری که ما در نیمه دوم موفق به انجام آن نشدیم اما قول می دهم با برطرف کردن نقاط ضعفمان این نتیجه را در آینده جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تقدیر از حمایت هواداران سپاهان تصریح کرد: ما خوب کار نکردیم علاوه بر اینکه گلر برزیلی ما هم موفق نشد زاویه ها را خوب ببندد و در این بخش عملکرد چندان مطلوبی نداشت. ما باید روی تمام این ایرادها کار کنیم تا چنین نتیجه ای تکرار نشود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد نه چندان خوب سپاهان در میانه میدان بیان کرد: پرسپولیس دو هافبک کناری خوب دارد و بار حمله های این تیم از جناحین است و ما هم روی همین موضوع تمرکز کرده بودیم اما به هرحال آنها در نیمه دوم برتر از ما بودند و شایسته این پیروزی شدند.

ویسی درباره تعطیلات لیگ گفت: البته تعطیلات به ضرر ما شد اما ما از این برنامه لیگ اطلاع داشتیم و باید با همین برنامه هماهنگ شویم و کارمان را به خوبی پیش ببریم چون نمی خواهم برای این باخت بهانه جویی کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )