آبادان- هواداران آبادانی پس از پیروزی دو بر صفر صنعت نفت برابر استقلال تهران به پایکوبی و شادی در خیابانهای آبادان پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار از هفته سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه جمعه بین تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک صنعت نفت به پایان رسید. علی قربانی(۷۳) برای استقلال، رضا نوروزی(۸۷) و حسین بغلانی(۹۰)برای صنعت نفت گل زدند.

با وجود اینکه این بازی در تهران برگزار شد ولی خیابان های آبادان بعد از این بازی، شاهد حضور پرشور مردم برای جشن و پایکوبی بودند. آبادانی ها با تجمع در میدان انقلاب(مجسمه) و برخی مسیرها منتهی به خیابان امیری به شادی و پایکوبی پرداختند.

هواداران تیم محبوب صنعت نفت که از صدرنشینی و پیروزی تیمشان مقابل تیم مدعی استقلال به وجد آمده بودند با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان سردادند.

اغلب هواداران نفت با به صدا در آوردن بوق خودروها و چراغ زدن، به تن کردن پیراهن های تیم نفت آبادان و گرفتن پرچم برزیل، شادی خود را نشان دادند.

در پایان هفته سوم از لیگ شانزدهم برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب ۵ امتیاز از سه بازی در زمان حاضر صدر نشین لیگ برتر است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )