کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من امروز با هواداران خداحافظی نکردم و اگر سال آینده تسویه حساب کنند در این تیم می‌مانم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، خالد شفیعی پس از حذف تیم فوتبال تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظرم این نتیجه عادلانه نبود. امروز هواداران تراکتورسازی یک روز باشکوه را برای تراکتور ثبت کردند و بعد از جمعه ناخوشایند مقابل نفت باز هم ورزشگاه را پر از هوادار دیدیم و روز قشنگی را در سکوها شاهد بودیم.

وی افزود: ما دست به دست هم دادیم تا باعث سرافرازی تراکتورسازی و آذربایجان شویم ولی متأسفانه نتوانستیم به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کنیم ولی این چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند و با وجود بی‌محبتی‌ها و کمبودهایی که داشتیم ما خوب کار کردیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه آیا پس از بازی با هواداران این تیم خداحافظی کرد گفت: من در هر تیمی که بودم تعصب خاصی به آن تیم داشتم و دوست داشتم پولی که می‌گیرم حلال باشد. ۲ سال است که در تراکتورسازی حضور دارم و پول کمی گرفته‌ام و اگر تسویه حساب کنند اولین نفری که سال آینده در این تیم خواهد ماند من خواهم بود چون اولویت من این تیم است و تبریز با هر جای دیگر فرق می‌کند و امروز با هواداران خداحافظی نکردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.