بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من امروز با هواداران خداحافظی نکردم و اگر سال آینده تسویه حساب کنند در این تیم می‌مانم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، خالد شفیعی پس از حذف تیم فوتبال تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظرم این نتیجه عادلانه نبود. امروز هواداران تراکتورسازی یک روز باشکوه را برای تراکتور ثبت کردند و بعد از جمعه ناخوشایند مقابل نفت باز هم ورزشگاه را پر از هوادار دیدیم و روز قشنگی را در سکوها شاهد بودیم.

وی افزود: ما دست به دست هم دادیم تا باعث سرافرازی تراکتورسازی و آذربایجان شویم ولی متأسفانه نتوانستیم به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کنیم ولی این چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند و با وجود بی‌محبتی‌ها و کمبودهایی که داشتیم ما خوب کار کردیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه آیا پس از بازی با هواداران این تیم خداحافظی کرد گفت: من در هر تیمی که بودم تعصب خاصی به آن تیم داشتم و دوست داشتم پولی که می‌گیرم حلال باشد. ۲ سال است که در تراکتورسازی حضور دارم و پول کمی گرفته‌ام و اگر تسویه حساب کنند اولین نفری که سال آینده در این تیم خواهد ماند من خواهم بود چون اولویت من این تیم است و تبریز با هر جای دیگر فرق می‌کند و امروز با هواداران خداحافظی نکردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.