کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران تراکتورسازی امروز تیم‌شان را حتی پس از باخت تشویق کردند و باید الگوی همه هواداران فوتبال باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمد ایرانپوریان پس از حذف تیم تراکتورسازی از لیگ قهرمانان باشگاه آسیا اظهار داشت: واقعاً امروز خیلی فوق‌العاده بودیم مخصوصاً در نیمه دوم توان بیشتری روی بازی گذاشتیم و خیلی خوب ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: همانطور که در دیدار رفت روی اشتباهات گل خوردیم امروز هم یک گل روی این اشتباهات دریافت کردیم و در بازی که می‌توانستیم به راحتی به مرحله بعد برویم نتوانستیم به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کنیم و از گردونه رقابت‌ها حذف شدیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من به عنوان کوچکترین عضو تیم دست هواداران را می‌بوسم و از آنها حلالیت می‌طلبم. ما امسال آنها را خسته کردیم و در برهه‌های مختلف زمانی آنها را اذیت کرده‌ایم.

ایرانپوریان تصریح کرد: امیدوارم همیشه شادی هواداران تراکتورسازی را ببینم چون آنها الگویی برای همه تماشاگران فوتبال هستند و همانطور که دیدید نه تنها در طول ۹۰ دقیقه بلکه فقط در پایان مسابقه نیز به تشویق تیم‌شان پرداختند و ایستاده بازیکنان و مربیان را تشویق کردند و باید هواداران سایر تیم‌ها از این موضوع الگوبرداری کنند.

وی درباره برنامه خود برای فصل آینده گفت: هنوز چیزی برای فصل آینده‌ام مشخص نیست چون با کسی صحبتی نداشتم ولی اولویت اول من تراکتورسازی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.