کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه گنجلربیگی ترکیه گفت فوتبال ایران در آسیا جایگاه خوبی دارد و امیدوارم تیم ملی این کشور در آینده مثل ترکیه یک مقام به یادماندنی در جام جهانی به دست بیاورد.

ییلدیز امراه که سفری چند روز به ایران داشته و پنجشنبه شب برای تماشای بازی لیورپول و دورتموند به خانه فوتبال رفته بود در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد سفر به کشورمان گفت: من به پیشنهاد دوست خوبم تل گاهان به ایران آمدم. در جام جهانی ۲۰۱۴ بازی‌های تیم ملی ایران را دیدم و آنجا ۲،۳ بازیکن به چشم من آمدند که می‌توانم از رضا قوچان نژاد نام ببرم. سفر به ایران می‌تواند جنبه‌های دیگری هم داشته باشد، از جمله ترانسفر بازیکنان ایرانی به ترکیه و امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقی باشیم.

وی علی دایی را مرد مهم فوتبال ایران قلمداد کرد و اظهار داشت: من بازی‌های دایی را به یاد می‌آورم. او نیازی به تعریف ندارد و سال‌ها در یک سطح بالا بازی کرده است. دایی حتی به عنوان سرمربی می‌تواند در خارج از ایران کار کند و حتی در ترکیه هم می‌تواند مربیگری کند.

امراه عنوان کرد: ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند و می‌توانند در بخش فوتبال هم با یکدیگر ارتباط خوبی داشته باشند. من چند بازی لیگ ایران را دیدم و فکر می‌کنم بازیکنان بااستعدادی در فوتبال ایران حضور دارند که می‌توانند در فوتبال ترکیه بازی کنند. مطمئنا دوست داریم بازیکن خوب ایرانی را به کشورمان ببریم.

مدیرعامل باشگاه گنجلربیگی افزود: باشگاه ما به فوتبال پایه اهمیت می‌دهد و بازیکنان زیادی را به ۴ تیم مطرح ترکیه داده‌ایم و البته به دیگر کشورهای اروپایی. می‌توانم از جرمی نام ببرم، بازیکنی که از تیم‌های پایه ما رشد کرد و سپس به رئال مادرید رفت.

او خاطرنشان کرد: در ایران دنبال بازیکنان ۱۸ یا ۱۹ ساله هستیم و البته این سن می‌تواند تا ۲۵ سال هم مدنظر ما باشد. مطمئنا بازیکنان ایرانی خصوصا بازیکنانی که کمتر از ۲۰ سال دارند می‌توانند فضای خوبی برای پیشرفت داشته باشند.

امراه در خصوص حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران گفت: در مورد کی‌روش نیازی به صحبت نیست و او جایگاه خوبی در فوتبال دارد. در مورد ایران هم باید بگویم که آنها تیم اول آسیا هستند و امیدوارم تیم ملی این کشور یک روز مثل تیم ملی ترکیه صاحب عنوان درخشانی در جام جهانی شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )