سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره صحنه پنالتی معتقد است که کمک داور بازی عجله کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد احمدزاده در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه نخست خوب نبودیم و نتوانستیم برنامه‌های خودمان را به نمایش بگذاریم، اما در نیمه دوم به بازی بازگشتیم.

وی افزود: در ۴۵ دقیقه دوم هم موقعیت به دست آوردیم و فوتبال واقعی ملوان را انجام دادیم و می‌توانستیم سه امیتاز این دیدار را نیز کسب کنیم، اما متأسفانه با شرایطی که در محوطه جریمه ما اتفاق افتاد حتی ممکن بود ناعادلانه ۳ امتیاز از دست دهیم. البته ما ۵۰ درصد توانایی‌های خودمان را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره صحنه پنالتی خاطرنشان کرد: من کاملاً صحنه را دیدم و داور وسط نیز ۵ تا ۶ متر فاصله داشت و می‌توانست سوت بزند و ابتدا ادامه بازی را اعلام کرد، اما پس از آن به نظر کمک خود توجه کرد که به نظرم چون داور خودش در صحنه بود باید تصمیم خودش را می‌گرفت. ما هنوز جواب‌های مختلفی درباره این هندها داریم و در برخی از موارد داورها نیز نمی‌توانند پاسخ دهند. به هرحال دست بازیکن ما بسته بود و به نظر می‌رسد کمک اول کمی عجله کرد.

احمدزاده درباره رفتار هواداران ملوان گفت: من ۳ صندلی دیدم که شکسته شد و پولش را نیز همین الان می‌دهم. باید قبول کنیم اتفاقات زیادی در ارتباط با داوری و پنالتی برای ما در نیم فصل نخست رخ داده و این اتفاقات سریالی شده که ممکن است هر هواداری اذیت شود و چنین رفتاری نشان دهد. زمانی که کمیته داوران می‌گوید در حق ملوان کم لطفی شده، این مسئله طبیعی است که هواداران عصبانی شوند و رفع این مسئله نیاز به گذشت زمان دارد. در فوتبال انگلیس هم پس از گذشت ۱۲۰ سال هوادار کنار خط قرار می‌گیرد.

وی درباره اشتباهات فراوان بازیکنانش در نیمه نخست گفت: همه بازیکنان ما در نیمه نخست اشتباه فردی داشتند و در بین دو نیمه رمزهایی رد و بدل شد بین ما و باید منتظر می‌ماندیم تا بازیکنان به رختکن آمدند تا برنامه خودمان را اجرا کنیم.

سرمربی تیم ملوان در پاسخ به این سوال که تیمش عملکرد خوبی را در ضربات ایستگاهی دارد، اظهار داشت: روی ضربات ایستگاهی بسیار کار کرده بودیم و می‌دانستیم از این طریق به نتیجه می‌رسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.