سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: زمانی که وارد سپاهان شدم برنامه این بود که تیم را برای ۵ سال آینده بسازیم و در این شرایط من دوست ندارم درباره همه مشکلات تیم صحبت کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ایگور استیماچ در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بسیار ناراحت هستم و نمی‌توانم هیچ ایرادی از بازیکنان بگیرم. البته دوست داشتم بازیکنان ما نیز همچون تیم حریف دقایق پایانی را روی زمین بخوابند، اما به آنها افتخار می‌کنم که این چنین نمی‌کنند.

وی افزود: بار دیگر برد ما به تساوی تبدیل شد و این در حالی است که ما در نیمه نخست می‌توانستیم بازی را تمام کنیم. در نیمه دوم بسیار تحمل کردیم و پس از دریافت گل نیز بسیار تلاش کردیم و این تلاش ما سبب گل دوم‌مان شد، اما متأسفانه نتوانستیم ۶۰ ثانیه گل خود را حفظ کنیم و درباره گل دوم باید بگویم که هیچ دروازه‌بانی نمی‌توانست این توپ را مهار کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که در جریان بازی برخی از هواداران مانع تشویق شما شدند و آیا خط خاصی آنها را هدایت می‌کند، گفت: در ورزش همیشه این اتفاقات است و همه طرفدار یک نفر نیستند و مهم این است که ما به بهترین نحو بازی کنیم. هوادران بسیاری روزانه به تمرینات می‌آیند و تمرینات با نشاط ما را تماشا می‌کنند. من در موقعیت بسیار سختی به سپاهان آمدم و حق می‌دهم به برخی هواداران که پس از عدم کسب نتیجه به من اعتراض کنند.

استیماچ تصریح کرد: برنامه ما این بود که سپاهانی را بسازیم که آینده داشته باشد و من دوست ندارم درباره همه مشکلات تیم صحبت کنم و باید بدانید مشکلات ما کم نیستند و چیزی که واقعیت دارد این است که همه عوامل باشگاه با تمام وجود برای تیم کار می‌کنند.

وی افزود: زمانی که به این تیم آمدم، به آنها گفتم که باید صبور باشند تا بتوانیم بار دیگر موفقیت‌های سپاهان را جشن بگیریم و در ۵ ماه گذشته به هیچ کس ایراد نمی‌گیرم به این دلیل که شرایط بسیار سخت است و امکان اینکه بتوانیم بازیکنان قوی‌تری را در نیم فصل بگیریم وجود نداشت. در همه بازی‌ها به جز دو بازی نوعی بدشانسی خاص ما را دنبال می‌کند و حق ما در اغلب بازی‌ها پیروزی بوده، اما نکته‌ای که باید بگویم این است که با مسئله خاصی درباره داوری‌ها روبه‌رو هستیم. برخی اتفاقات داوری در فصل گذشته برای تیم ما حساسیت به وجود آورده، اما مسئله اصلی این است که کسی نمی‌تواند بگوید سپاهان بازی نمی‌کند. من چنین دورانی را در گذشته نیز داشته‌ام و همه چیزهایی که به وجود آوردم با سختی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که چرا نیمه مربیان را به راحتی واگذار کرد، گفت: امروز باد شدیدی می‌وزید و در نیمه نخست باد به نفع ما بود و در نیمه دوم ما نمی‌توانستیم ریسک زیادی کنیم، اما فلسفه بازی ما در همه بازی یکسان بود و بازیکنان وظایفی که تعریف شده بود را به خوبی انجام دادند. این مسئله را که نقش مربی در نیمه دوم کم بوده قبول دارم و باید بدانیم که همیشه در فوتبال شانس بسیار موثر است.

استیماچ در پاسخ به این پرسش که چرا برنامه خاصی برای ضربات آزاد نداشت، تصریح کرد: ما چه کاری می‌توانستیم انجام دهیم؟ آنها دو ضربه آزاد داشتند که یکی از آنها را دروازه‌بان به هیچ‌وجه نمی‌توانست مهار کند، اما باید بدانید ما سعی بر این داشتیم که در ۹۰ دقیقه هیچ خطایی ندهیم. ضربه آزاد گل ملوان نیز خطای هند بود که برای دور کردن توپ به دست رسول برخورد کرد و باید دانست ما در این بازی تنها دو اوت به حریف دادیم.

وی درباره اینکه خلتعبری شب گشته مصدومیت خود را از ناحیه کمر اعلام نکرده بود و در جریان بازی امروز هم با هواداران درگیر شد و آیا این بازیکن به دروغ خود را به مصدومیتزده است، اظهار داشت: درباره مصدومیت این بازیکن باید بگویم خلعتبری مصدومیت‌هایی داشت و ما در زمینی تمرین کردیم که بسیار سفت بود و در ۲ روز نخست تمرین خلعتبری دچار مشکل شد و ما ریسک نکردیم به این دلیل که این بازیکن را برای دیدار بعد تیم احتیاج داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ سوال خبرنگار تسنیم که آیا دعوای میان خلعتبری و هواداران در ﺷﺄن این بازیکن با تجربه است یا خیر، افزود: من این لحظات را ندیدم، اما همه ما می‌دانیم که خلعتبری بازیکن باکیفیتی است و این بازیکن بسیار متعصب بود و کمترین اعتراض روی اعصاب او می‌رود که شاید به همین دلیل این بازیکن با هوادران درگیر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.