دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا در نیمه نخست، با برتری دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار جام شهدا، پرسپولیس از ساعت ۱۴:۱۵، در ورزشگاه شهدای شهر قدس، به مصاف سایپا رفت، که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل سایپا در نیمه نخست را، علی زینالی در دقیقه ۹ به ثمر رساند. برای پرسپولیس نیز رامین رضاییان در دقیقه ۳۰ و مهدی طارمی در دقیقه ۳۲ گلزنی کردند.

پس از گل سایپا شاگردان برانکو بازی سراسر هجومی‌ای را به نمایش گذاشتند و علاوه بر دو گلی که زدند موقعیت‌های متعددی را به وسیله طارمی و نورالهی از دست دادند.

پرسپولیس امروز با ترکیب الکساندر لوبانف، محسن بنگر، احمد نورالهی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، بابک حاتمی، علی علیپور و محسن مسلمان به میدان رفت.

سایپا نیز با ترکیب حامد فلاح زاده، محمد اسماعیل بیگی، روزبه شاه علی دوست، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، غلام رضا رضایی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، سجاد مشکل پور و محمد علی نژاد بازی را آغاز کرد.

قبل از آغاز مسابقه، مسئولین برگزاری، مراسمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار کردند.

در ابتدای بازی، هواداران همایون بهزادی را تشویق کردند. بازی با یک دقیقه سکوت به احترام این مرحوم برگزار شد. همیچنین در دقیقه ۲۴ هادی نوروزی از سوی هواداران تشویق شد.

حدود ۳۰۰۰ نفر به ورزشگاه آمده‌اند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.