تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول مقابل سایپا پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در افتتاحیه جام شهدا از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهر قدس به مصاف سایپا رفت که نیمه اول بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

الکساندر لوبانوف دروازه‌بان جدید پرسپولیس امروز اولین بازی‌اش را برای سرخپوشان انجام داد.

گل سایپا: در دقیقه ۸ علی زینالی از داخل محوطه جریمه یک شوت دقیق و فنی زد و گل اول تیم سایپا را زد.

در دقیقه ۲۳ پرسپولیس صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که شوت طارمی با اختلاف اندکی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۸ ارسال رامین رضائیان از جناح راست در محوطه جریمه به طارمی رسید که ضربه قیچی برگردان مهاجم پرسپولیس با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل تساوی پرسپولیس: در دقیقه ۳۰ ضربه کاشته رامین رضائیان از پشت محوطه جریمه به زیبایی وارد دروازه سایپا شد تا بازی با نتیجه یک بر یک مساوی شود.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه ۳۲ پرسپولیس روی یک کار تمرین شده و گروهی گل دوم خود را به ثمر رساند. فرشاد احمدزاده با یک پاس توی در رامین رضائیان را صاحب توپ کرد و او هم به خوبی توپ را به مهدی طارمی رساند تا مهاجم پرسپولیس با یک ضربه فنی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۴ شوت علی علیپور را حامد فلاح زاده دروازه بان سایپا به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۳۹ پرسپولیس پشت محوطه جریمه سایپا بازهم صاحب یک ضربه کاشته شد که محسن مسلمان این ضربه را زد و توپ از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۳ مهدی طارمی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سایپا قرار گرفت که ضربه او از بالای سر فلاح‌زاده به آرامی و با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

محمدرضا فغانی داور بازی به کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس و ابراهیم شکوری از سایپا کارت زرد نشان داد.

فردا( شنبه) دو تیم صبای قم و ذوب آهن در جام شهدا به مصاف هم می‌روند و برنده آن مسابقه روز سه‌شنبه در فینال به مصاف برنده بازی پرسپولیس و سایپا خواهد رفت و تیم‌های بازنده روز دوشنبه دیدار رده بندی را انجام می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.