کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اهواز - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از سرمربی تیم ملی سئوال می کنم که باید لیگ برتر برای بازی با تیمی مثل گوام ۲۵ روز تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه امروز پس از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: این بازی کیفیت لازم را نداشت و دلیل آن هم این است که بازیکنان همه تیم ها باید دائما تعطیلات لیگ برتر را تجربه کنند.

وی تصریح کرد: لیگ برتر در حالی دچار وقفه شد که تیم ما در اوج آمادگی و موفقیت بود ولی این دلیل نمی شود که بابت این پیروزی به تیم استقلال خوزستان تبریک نگویم.

کمالوند بیان کرد: احساس می کنم داوری در این بازی بی تاثیر نبود. نه اینکه اعتراضم صرفا به پنالتی حریف باشد بلکه احساس می کنم داور در مدیریت بازی به خوبی عمل نکرد. واقعا برای من تعجب آمیز است که چرا داورانی که محرومیت آنها تمام می شود باید فورا بازی گسترش فولاد را قضاوت کنند؟

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه این مسابقه، ضعیف ترین دیدار ما در ۱۲ هفته اخیر لیگ برتر بود، تصریح کرد: واقعا خسته شدیم. سه بازی انجام می‌دهیم و ۲۵ روز مسابقات تعطیل می‌شود و راهی نیز برای آماده نگه داشتن بدن بازیکن در این وقفه ها وجود ندارد.

کمالوند خطاب به سرمربی تیم ملی گفت: واقعا لازم بود برای بازی با تیمی مثل گوام ۲۵ روز لیگ برتر را تعطیل کنیم. یعنی اگر لیگ برای بازی با کره جنوبی ۲۵ روز تعطیل شود برای گوام هم تا به این انداز باید مسابقات به تعطیلی کشانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را استقلال خوزستان با یک گل به سود خود پایان داد و موقتا صدرنشین شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )