ستاره بزرگ تاریخ فوتبال برزیل خود را برتر از هر بازیکنی می‌داند. او می‌گوید هیچ بازیکنی نتوانسته است که درخشش او را در مستطیل سبز تکرار کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه مارکا، پله، مروارید سیاه فوتبال برزیل تولد ۷۵ سالگی خود را جشن گرفت. او سابقه سه قهرمانی با سلسائو در جام‌های جهانی ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰ را در کارنامه دارد.

پله یکی از بزرگ‌ترین ستارگان تاریخ فوتبال جهان است اما جالب این که او خود را بهترین می‌داند و بر این باور است که هیچ بازیکنی نتوانسته درخشش او را در مستطیل سبز تکرار کند.

پله در گفت‌وگویی که با روزنامه مارکا اسپانیا داشت، گفت: من را ببخشید که عادل نیستم اما باید بگویم که هیچ بازیکنی را تا الان ندیده‌ام که درخشش من در جام‌ جهانی ۱۹۷۰ را تکرار کرده باشد. هر بازیکنی زمان خاصی دارد و الان دوران مسی و کریستیانو رونالدو است. هر چند این دو بازیکن بزرگ هستند اما به پله و مارادونا نمی‌رسند.

هر چند برزیل مدت‌هاست که از روزهای اوج خود فاصله گرفته اما پله همچنان بر این باور است که سلسائو فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد. او گفت: فوتبال برزیل هنوز هم پتانسیل و توانایی بالایی دارد اما آن چه روشن است این که دیگر کشورها پیشرفت زیادی داشته‌اند و این کار ما را سخت کرده است.

ستاره بزرگ تاریخ فوتبال برزیل در پایان سخنان خود گفت که شرایط جسمانی او خوب و نسبت به قبل بهتر شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )