سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که دیدار برابر منچستریونایتد بسیار حساس است و برای هر دو تیم شش امتیاز دارد اما تکلیف تیم قهرمان را مشخص نمی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، در حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یکشنبه دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در اولدترافورد به مصاف هم می‌روند.

مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی اعتراف کرد که این بازی برای هر دو تیم شش امتیاز دارد اما تکلیف قهرمان را مشخص نمی‌کند.

او گفت: این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم است اما اصلا سرنوشت‌ساز نیست و نمی‌تواند تکلیف قهرمان را مشخص کند. نهایت تلاش خود را می‌کنیم که سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوریم البته باید بگویم که این دیدار برای ما شش امتیاز دارد چرا که برابر نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود بازی می‌کنیم.

پیگرینی ادامه داد: درست است که این دیدار بسیار حساس و بین تیم‌های بالانشین است اما مشخص کننده تکلیف تیم قهرمان نیست. این دیدار اوج لیگ جزیره و از هر نظر برای دو تیم مهم است. پیروزی در این دیدار می تواند هواداران هر دو تیم را غرق در شادی کند. پیروز این دیدار می‌تواند بهترین تیم کنونی شهر منچستر را مشخص کند. چه بسا بهترین چیز برای هواداران قهرمانی باشد اما پیروزی در داربی چیز دیگری است و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا پیروز این دیدار باشیم.

منچسترسیتی با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد. منچستریونایتد هم با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت آرسنال در رده سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.