مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: باید خیلی بهتر از فصل قبل باشیم و فکر می‌کنم در بین ۶،۷ تیم بالای جدول قرار بگیریم.

بهنام خداکرم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیش از بازی روز پنج‌شنبه با سایپا اظهار داشت: برای فصل جدید تمریناتمان را زود شروع کردیم اما طول کشید تا تیم تکمیل شود و با نفرات کامل تمرینات را پیگیری کنیم. فکر می‌کنم تمام تیم‌ها برای رسیدن به آمادگی صددرصد نیاز به حداقل سه هفته زمان دارند.

وی ادامه داد: سایپا همانند ما تمریناتش را به موقع آغاز کرده و تیم خوبی هم دارد ضمن اینکه بازیکنان خوبی هم در فصل نقل‌وانتقالات به این تیم آمده‌اند. با این شرایط فکر می‌کنم روز پنج‌شنبه مبارزه خوبی با سایپا داشته باشیم.

مربی گسترش فولاد تبریز در مورد حضور جواد نکونام در سایپا خاطرنشان کرد: تیم سال گذشته سایپا یکدست بود و حضور نکونام در این تیم یکدست ممکن است خیلی خوب باشد یا برعکس. این امکان وجود دارد که بازیکنان جوان سایپا تحت تأثیر نکونام قرار بگیرند و منتظر باشند این بازیکن باتجربه همه کارها را انجام بدهد. در مجموع روز پنج‌شنبه بازی سختی در انتظار هر دو تیم است.

خداکرم در پاسخ به این سؤال که گسترش فولاد تبریز چه جایگاهی در لیگ به دست خواهد آورد، گفت: فصل گذشته اشتباهات فردی در تیم ما بسیار زیاد بود اما در فصل جدید گسترش فولاد کامل‌تر شده و در پست‌هایی که ضعف داشتیم بازیکنان خوبی گرفتیم و الان در هر پست حداقل یک بازیکن خوب داریم. با این شرایط باید خیلی بهتر از فصل قبل باشیم و فکر می‌کنم که در بین ۶،۷ تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وی در خصوص اینکه آیا امکان دارد سعید دقیقی مقابل سایپا بازی کند یا خیر اظهار داشت: فکر می‌کنم هم ما به تفکرات دقیقی آشنا هستیم و هم دقیقی با تفکرات ما آشنا است. وقتی چند روز پیش از پایان فصل نقل‌وانتقالات بازیکنی را جذب می‌کنیم یعنی اینکه از آن بازیکن شناخت داریم. با این وجود این احتمال وجود دارد که دقیقی مقابل سایپا هم به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.