معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که اسپانسر باشگاه استقلال پرسپولیس در حال نهایی شدن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیامی آغاز لیگ پانزدهم فوتبال را شروعی برای حضور با کیفیت تیم‌ها دانست و گفت: امیدوارم این دوره به فوتبال ما کمک و موجبات ارتقاء آن را فراهم کند، البته در زمینه فرهنگی هم توقع این است که تیم‌های شرکت کننده، بازیکنان، مربیان و سرپرستان مسائل اخلاقی را رعایت کنند و نشان دهنده الگوی رفتاری خوب در زمین مسابقه باشند.

توقع از فوتبال برگزاری مسابقاتی سالم و جوانمردانه استوی با اشاره به علاقه فراوان مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان به فوتبال، اظهار داشت: قطعاً رفتار خوب ورزشکاران، فوتبالیست‌ها و مربیان و داوران می‌تواند در جامعه اثرگذار باشد. توقع هم از فوتبال همین است.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه به برگزاری رقابت‌هایی سالم تأکید کرد و افزود: امیدوارم مسابقات به صورت سالم و با روحیه جوانمردانه برگزار شود و داوری‌ها نیز عادلانه باشد.

سجادی تصریح کرد: مطمئناً رسانه‌های گروهی در انتشار فرهنگ شایسته ایران اسلامی می‌توانند به رشد ورزش کمک کنند و از مدیران اجرایی مسابقات هم توقع این است که نهایت سعی و تلاش‌شان را برای برگزاری منظم، به موقع و سازماندهی شده به کار ببندند.

اسپانسر استقلال مشخص شدوی در خصوص وضعیت مالی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: صبح امروز در جلسه‌ای که با مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داشتم در خصوص وضعیت اسپانسر بحث و گفت‌و‌گو شد.

سجادی با بیان این که هیئت مدیره استقلال اسپانسر این باشگاه را مشخص کرده است، تصریح کرد: پرسپولیس هم مراحل نهایی را برای گرفتن اسپانسر می‌گذراند.

شروع دوومیدانی کاران برای ورود به المپیک خوب بود

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک توسط دوومیدانی‌کاران کشور را شروع خوبی برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو دانست و گفت: در المپیک ۲۰۱۲ لندن ورزشکاران در گروه A و B در المپیک برای رشته دوومیدانی حضور داشتند که برای ۲۰۱۶ تنها گروه A می‌توانند شرکت کنند و به عبارتی محدودیت انتخاب وجود دارد.

سجادی ابراز امیدواری کرد تا همه رشته‌های المپیکی بتوانند سهمیه ورودی را کسب کنند و حضوری موفق در ریودوژانیرو داشته باشند.

استقبال خوبی از سوی کاندیداها برای انتخابات فدراسیون گلف صورت گرفت

وی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، خاطرنشان کرد: برای این انتخابات ۱۷ کاندیدا ثبت نام کرده‌اند که استقبال خوبی به شمار می‌رود. فدراسیون‌های دوومیدانی، تنیس روی میز، تیروکمان، پزشکی ورزشی و اتومبیلرانی نیز فدراسیون‌هایی هستند که انتخابات‌شان تا پایان سال ۹۴ برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.