کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی موقت تیم والیبال روسیه گفت: بعد از شکست آمریکا مقابل لهستان ایران هیچ امیدی نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، الکساندر کلیمکین بعد از پیروزی تیم ملی والیبال روسیه مقابل ایران در لیگ جهانی در نشست مطبوعاتی گفت: بعد از شکست آمریکا مقابل لهستان ایران هیچ امیدی نداشت. این مسئله را درک می‌کنیم.  می‌دانستیم ممکن است ایران انگیزه کافی را نداشته باشد و نتواند به اندازه کافی تلاش کند. به خاطر همین بازیکنان را قانع کردیم که با خیال راحت بازی کنند و خیلی راحت به اهدافمان رسیدیم.

وی افزود: از تمام کسانی که در برگزاری بازی امروز نقش داشتند تشکر می‌کنم. شرایطمان در ایران خوب بود و از بازی که انجام دادیم راضی هستیم.

سرمربی موقت تیم والیبال روسیه در مورد اینکه آیا از بازیکن تیمش راضی بود، گفت: از موزارسکی خیلی راضی بودم. او پست اصلی‌اش سرعتی زن است. او در پست پشت خط زن بازی کرد. او دیروز این مسئله را تمرین کرد و امروز عملکرد خوبی در این پست داشت. امروز تیم روسیه برنده شد ممکن است یک بازیکن بد بازی کرده باشد و یک بازیکن خوب.

وی در مورد اینکه تیم ملی روسیه چرا در ۱۱ بازی شکست خورد، گفت: این مسئله دلایل مختلفی داشت. ما ۶ مصدوم داشتیم بدون شک در جام جهانی تیم مختلفی را می‌بینید.

کلیمکیم در مورد اینکه آیا بین بازیکنان روسیه و مربیان این تیم اختلاف بود، تصریح کرد: تصمیم فدراسیون بود که مربی تغییر کند. اختلافی در تیم نبود لیگ جهانی یک دوره آماده‌سازی برای جام جهانی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، آندری آشچف کاپیتان روس‌ها بعد از پیروزی تیم ملی والیبال روسیه مقابل ایران در لیگ جهانی در نشست مطبوعاتی گفت: باید از تمام بازیکنان و هواداران روسیه که از ما حمایت کردند تشکر کنم. این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )