مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه به احتمال زیاد به خاطر آن که پدرش در تصادف رانندگی یک جوان ۱۹ ساله را کشته است، اردوی تیم ملی کشورش را در شیلی ترک کند.

به گزارش ایسنا، لوییس کاوانی، پدر مهاجم تیم ملی اروگوئه به خاطر تاثیرات ناشی از الکل در هنگام رانندگی با یک موتور سیکلت تصادف کرد که راکب آن جوانی ۱۹ ساله بود. پس از این اتفاق فرد جوان به بیمارستان رسانده شد اما درگذشت. او به خاطر رانندگی در حالت غیرعادی و کشتن این فرد جوان از سوی پلیس دستگیر شد و در بازداشت به سر می‌برد.

اروگوئه باید در دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا ساعت چهار بامداد چهارشنبه به مصاف شیلی برود. بر اساس اعلام اسکار تابارز، سرمربی سلسته ممکن است ادینسون کاوانی به خاطر اتفاق‌هایی که برای پدرش رخ داده است، اردوی تیم ملی اروگوئه را ترک کند.

تابارز در این‌باره گفت: این یک مساله شخصی است. درست است که ادینسون در آن اتفاق نقشی نداشته اما تحت تاثیر قرار گرفته است. با او در این مورد صحبت کردم. حمایت‌مان را هم از او اعلام کردیم. ادینسون خیلی ناراحت است. هر شخص دیگری هم بود و چنین اتفاقی برای یکی از اعضای خانواده‌اش رخ می‌داد، ناراحت می‌شد. تا زمان رویارویی با شیلی زمان زیادی باقی مانده است. در این مدت با او صحبت می‌کنیم تا ببینیم تصمیم وی در مورد ادامه حضور در کوپا آمه‌ریکا چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.