سرمربی چلسی می‌گوید می‌خواهد همانند تنیسورها ظرفیت بالایی برای تحمل فشار در جریان یک مسابقه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورینیو تحت تاثیر قدرت ذهنی تنیسورها قرار گرفته است و می‌گوید این مساله باید مورد توجه سایر ورزشکاران در رشته‌های مختلف قرار بگیرد.

مورینیو که در دومین فصل از دوران بازگشت به چلسی توانست این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برساند، پس از تماشای مسابقه‌های قهرمانی تنیس به شدت تحت تاثیر قدرت ذهنی و فشاری که به تنیسورها وارد می‌آید، قرار گرفته است و تاکید دارد فوتبالیست‌ها هم باید با الگوبرداری از آنها نمایش بهتری داشته باشند.

مورینیو که هوادار پر و پا قرص تنیس است، در این زمینه گفت: تنیس را خیلی دوست دارم. واقعا دوست دارم. احترام بسیار زیادی برای تنیسورها قائل هستم زیرا بر این باورم که آنها علاوه بر داشتن قدرت فیزیکی و فنی، باید از قدرت ذهنی بالاتری برخوردار باشند.

وی افزود: در ورزش‌های انفرادی کار ورزشکاران بسیار سخت‌تر از ورزش‌های گروهی است. ورزشکاری که در رشته‌های انفرادی حضور دارند، مسئولیت شکست‌ها و پیروزی‌هایشان به گردن خودشان است. ظرفیت تحمل کردن چنین فشار زیادی در جریان بازی، چیزی است که تلاش می‌کنم آن را بیاموزم. می‌خواهم چنین چیزی را به شغل و ورزشی که در آن فعالیت می‌کنم وارد کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.