مدافع پرسپولیس تأکید کرد که بازیکنان این تیم می‌خواهند نتایج اخیر سرخپوشان را در لیگ برتر با پیروزی در هفته‌های پایانی لیگ جبران کنند.
بابک حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد دیدار فردای پرسپولیس و سپاهان گفت: سپاهان در کورس قهرمانی است و بازی با این تیم حساسیت‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و بتوانیم سپاهان را شکست دهیم تا وضعیت تیم در این هفته‌های بحرانی خوب شود.

وی اظهار داشت: امیدوارم هواداران فردا به ورزشگاه بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند. می‌خواهیم از فردا پرسپولیس جدیدی را به همه نشان بدهیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص نوع تمرینات برانکو عنوان کرد: هر مربی برای خودش تاکتیک دارد، برانکو هم مربی با دانشی است و به نظم تاکتیکی اهمیت فراوانی می‌دهد. ما هم وظیفه داریم در تمرین و بازی دستورات کادرفنی را اجرا کنیم.

حاتمی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند در هفته‌های پایانی لیگ شرایط بهتری پیدا کند، خاطرنشان کرد: واقعاً تمام نیت و هدف بچه‌ها این است که بتوانیم در هفته‌های پایانی نتایج اخیر در لیگ برتر را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند برانکو به او اعتماد کند، گفت: برانکو از بازیکنان شناخت زیادی ندارد و همه برای او یکسان هستند، من هم تلاش می‌کنم نظر کادر فنی را جلب کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.