مدیربرنامه‌های زلاتان ابراهیموویچ تاکید کرد این بازیکن سوئدی در پایان فصل به هیچ وجه پاری سن ژرمن را ترک نخواهد کرد؛ زیرا هرچه با او بجنگید، سرسخت‌تر می‌شود.
به گزارش ایسنا، ایبرای ۳۳ ساله که چندی پیش و پس از شکست پاریسی‌ها مقابل بوردو در لیگ، فرانسه را کشوری مزخرف خوانده بود با چهار جلسه محرومیت روبه‌رو شد. صحبت‌هایی که زلاتان به زبان آورده بود مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفت و مانوئل والس،‌ نخست وزیر فرانسه نیز به این مساله واکنش نشان داد.

در حالی که تنها یک سال از قرارداد زلاتان با پاری سن ژرمن باقی مانده است، بسیاری بر این باورند که این بازیکن در پایان فصل جاری، پاریس را ترک کرده و راهی تیم دیگری می‌شود.

ابراهیموویچ که اکنون در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد، در ۹ دیدار اخیر تیمش موفق به زدن ۱۳ گل شده است. او در فینال جام اتحادیه فرانسه مقابل باستیا نیز دو گل زد تا جام را به همراه پاری سن ژرمن بالای سر ببرد. محرومیت این بازیکن پس از این دیدار اعمال خواهد شد.

مینو رایولا که سال‌هاست مدیر برنامه‌های زلاتان است در این مورد به فرانس فوتبال گفت: او از بودن در فرانسه احساس خوبی دارد. نه هیچ مشکلی با کشور فرانسه دارد و نه با مردم این کشور اما بر این باور است که لیگ فوتبال فرانسه باید پیشرفت کند. زلاتان می‌گوید فوتبال این کشور باید حرفه‌ای‌تر عمل کند و فدراسیون فوتبال آن نیز باید عملکردی بهتر داشته باشد. روش‌هایی که در فوتبال فرانسه از آن استفاده می‌شود، نزدیک به استانداردهای فوتبال مدرن نیست. اگر کسی نتواند این حرف‌ها را به زبان بیاورد، دیگر چه انتظاری دارید؟ نمی‌توانم باور کنم زلاتان با چهار جلسه محرومیت روبه‌رو شده است. این عادلانه نیست اما من هم از این موضوع شگفت زده نشدم. می‌دانستم که او ممکن است چهار، پنج یا حتی ۶ جلسه محروم شود. اگر زلاتان یک بازیکن معمولی بود، فقط یک جلسه محروم می‌شد.

رایولا افزود: چون ایبرا یک بازیکن بزرگ و متفاوت است، چهار جلسه محروم شده است. این‌ها مشکل سیستم قضایی فرانسه است که هیچ وضعیت روشنی ندارد. به هر حال پیش از آن که میزان محرومیت او اعلام شود، زلاتان عذرخواهی کرده بود. انتظار دارید او به خاطر چهار جلسه محرومیت، کشور فرانسه را ترک کند؟ نه، او به این خاطر از این کشور نمی‌رود. ایبرا قوی‌تر از این‌ حرف‌هاست. او در تمام عمرش مقابل کسانی که او را نمی‌شناختند و قضاوتش می‌کردند جنگیده است. همیشه می‌گوید «فقط خداست که می‌تواند مرا قضاوت کند.» اتفاق‌های اخیر شاید از زلاتان بازیکن بهتری بسازد. هرگاه که جنگی علیه او راه انداخته شود، سرسخت‌تر می‌شود.

چندی پیش و پس از آن که زلاتان ایبراهیموویچ برای ویزای طولانی مدت کشور آمریکا درخواست داد، گمانه‌زنی‌ها برای حضور وی در لیگ حرفه‌ای آمریکا نیز افزایش یافت.

نشریه سوئدی آفتونبلات فاش کرده بود که زلاتان به سفارت آمریکا در پاریس رفته و برای گرفتن ویزای این کشور درخواست داده است. این در حالی است که شهروندان سوئد برای بازدید توریستی از کشور آمریکا نیازی به دریافت ویزا ندارند. این مساله نشان می‌دهد زلاتان ۳۳ ساله قصد دارد برای مدت بیشتری در این کشور اقامت داشته باشد. البته این نشریه در این زمینه نوشته است: ما نمی‌توانیم در موارد شخصی نظری ارائه کنیم.

زلاتان پیشتر اعلام کرده بود پاری‌سن‌ژرمن آخرین تیم اروپایی است که وی در آن بازی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.