تیم فوتبال رئال مادرید برای لغو کارت زردی که رونالدو در جدال اخیر تیمش برابر رایووایکانو گرفت، فرجام‌خواهی کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان دیدار چهارشنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید برابر رایو‌وایکانو که با پیروزی سفیدپوشان مادرید خاتمه یافت، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها در دقیقه ۵۱ کارت زردی گرفت که او را از بازی بعدی تیمش محروم می‌کند.

ملرو لوپس، داور بازی به زعم اینکه رونالدو در محوطه جریمه رایووایکانو اقدام به تمارض برای گرفتن یک پنالتی کرده است، او را با کارت زرد جریمه کرد و این در حالی بود که تصاویر آهسته تلویزیونی نشان می‌داد رونالدو با خطای مدافع رایووایکانو نقش بر زمین شده است.

در صورتی که فرجام‌خواهی کهکشانی‌ها برای بخشیده شدن کارت زرد رونالدو به نتیجه نرسد او از بازی هفته آینده تیمش برابر ایبار محروم می‌شود.

در همین حال برخی از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که ممکن است رونالدو به خاطر شادی پس از گل طعنه‌آمیزی که در بازی برابر رایووایکانو انجام داد، مجازات شود. رونالدو پس از به ثمر رساندن گل، وقتی در حال حرکت به کناره‌ میدان بود، سه انگشت خود را به نشانه تعداد دفعاتی که ملرو لوپس خطاهای صورت گرفته روی او را تشخیص نداده است، بالا گرفت.

رونالدو پیش از این صحنه نارضایتی و عصبانیت خود را از تشخیص داور بازی در مورد خطایی که روی او صورت گرفت نشان داده بود اما ترجیح داد به این شیوه هم به او تعداد دفعاتی که فرصت گلزنی را از ستاره پیشین منچستریونایتد گرفت، یادآوری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.