مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: داستان‌سرایی و حکایت‌های‌مان هم برای بازیکنان تمام شد دیگر نمی‌توانستم به آنها قول بی‌عمل بدهم.
مسعود رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعتصاب بازیکنان نفت مسجد سلیمان گفت: من شب گذشته این خبر را در برنامه ۹۰ اعلام کردم و گفتم که بازیکنان بعد از تمرین دیروز خواستار جلسه با اعضای هیأت مدیره باشگاه شدند به هر حال یکی از اعضای هیأت مدیره در تهران به دنبال جذب اسپانسر بود و در نهایت من با بازیکنان جلسه گذاشتم و مشکلات بازیکنان و مسائل خانوادگی آنها را هم شنیدم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از روز اول در کنار بازیکنان بودم و احساس می‌کردم من و بازیکنان در یک قایق هستیم به بازیکنان حق دادم و گفتم راهکار شما برای این مشکل چیست که آنها گفتند تا زمانی که پول ندهند دیگر در تمرینات حاضر نمی‌شویم. من هم به عنوان مدیرعامل باشگاه از این تصمیم حمایت کردم و خودم را سپر این قضیه کرده‌ام زیرا شرایط باشگاه بسیار بد است.

رضائیان تصریح کرد:‌ از من هم انتقاد می‌شد که چرا کاری نمی‌کنی در حالی که تمام تلاشمان را کردیم تا برای باشگاه پول جور کنیم. متأسفانه دیگر انرژی و باطری من هم تمام شد، دیگر داستان‌سرایی یا حکایت‌های من هم برای بازیکنان تمام شده است و نمی‌توانستم به آنها باز هم امید واهی و وعده بی‌عمل بدهم.

رضائیان در مورد اینکه مقابل استقلال حاضر نخواهید شد، گفت: وقتی پول برای تمرین نداریم دلیلی هم برای مسابقه دادن وجود ندارد ما حتی برای مسابقه دادن هم پول نداریم.

رضائیان در مورد اینکه چه کسی باید به وضعیت باشگاه رسیدگی کند، گفت: حدود یک ماه پیش در جلسه شورای عالی تصمیم‌گیری وزارت نفت مقرر شد که ۵ میلیارد تومان به باشگاه نفت مسجدسلیمان کمک شود اما این کمک به ما انجام نگرفت ما مثل مریضی هستیم که روی تخت بیمارستان هستیم و نیاز به عمل فوری داریم و به کما رفته‌ایم. هرچه سریع‌تر باید به ما کمک شود وگرنه ممکن است تیم آسیب بیشتری ببیند.

وی در مورد اینکه یعنی تیم مسجدسلیمان منحل شده است،‌ گفت:‌هنوز تیم مسجد سلیمان منحل نشده است اما آن مدیرانی که در حال بررسی عملیاتی کردن کمک به نفت مسجد سلیمان هستند باید هرچه سریع‌تر این کمک‌ها را عملیاتی کنند تا تیم بیش از این آسیب نبیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.