مسئولان فیفا خواستار دریافت موقت پیراهن حمید استیلی شدند تا آن را در موزه خود قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا ملامحمد در جریان نشست رئیس فدراسیون با نمایندگان شرکت سپاس و حمید استیلی، پیشنهاد برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه پیشگیری سرطان را داد و گفت: در کنار این کارگاه ها می توان این باور را در جامعه ایجاد کرد تا بزرگان این حوزه به ما کمک کنند. ضمن اینکه قرار است تا تفاهم نامه‌ای را در بحث اعتیاد، سرطان و موارد دیگر امضا کنیم تا با کمک های این موسسه بتوانیم در عرصه ورزش درباره پیشگیری از سرطان گام های مفیدی بر داریم.

ملامحمد از درخواست فیفا مبنی بر در اختیار گرفتن پیراهن استیلی به منظور استفاده آن در موزه فیفا خبر داد و اظهار داشت: فیفا در سال ۲۰۱۶ موزه خود را افتتاح می‌کند. در واقع حوادث ویژه‌ای که در فوتبال جهان اتفاق افتاده و رویدادهای بزرگ را در مراسم افتتاحیه این موزه به نمایش می‌گذارند. قرار است تا پیراهن استیلی را به فیفا ارسال کنیم تا به مدت یک هفته در اختیار فدراسیون جهانی فوتبال در زمان افتتاح این موضوع باشد و سپس به موزه ملی فوتبال ایران باز گردانده خواهد شد.

حمید استیلی، پیشکسوت فوتبال نیز در این رابطه خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستم کمک کوتاهی برای این مجموعه انجام  دهم. پیراهنم در اختیار این موسسه قرار گرفت تا بتوانیم در راستای پیشگیری امر سرطان و کمک به افراد مبتلا به این بیماری گام کوچکی را برداریم. هدف من خدمت به این مجموعه بود که امیدوارم مورد قبول خدا قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.