رسول خطیبی می گوید آمده است تا فوتبال تبریزی را احیاء کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی درباره بازی با پرسپولیس گفت:«قبل از هر چیز خوشحالم که بازی از نظر اخلاقی خوب برگزار شد. در این بازی در نیمه اول تیم ما خیلی خوب نبود . بخصوص در دفاع وسط ما ایرادهایی داشتیم که پرسپولیس می توانست گل های بیشتری به ما بزند. ما از دقیقه ۶۰ بازی را گرفتیم و تک به تک شدیم. پرسپولیس هم موقعیت های زیادی داشت. من به تیمم گفته بودم حتی اگر گل دوم هم خوردیم نترسید. ما شخصیت تیمی مان را بالا بردیم . اینکه بازی عقب افتاده را بردیم. به هر حال شانس هم همیشه با تیمی یار است که بیشتر تلاش می کند.»

او درباره شانس قهرمانی تیمش هم گفت:«من تا الان اصلا جدول را نگاه نکردم و به قهرمانی هم فکر نمی کنم. تیم من چون تغییرات زیادی داشته فقط سعی می کنم که روحیه تهاجمی داشته باشند و دنبال فوتبال زیبا باشند. همین که بتوانیم این شخصیت تیمی را داشته باشیم ، بعد از نیم فصل به قهرمانی هم فکر می کنیم. من هدف امسالم گرفتن سهمیه بود اما هدف بزرگترم این است که فوتبال تبریزی را احیاء کنم.»

سرمربی تراکتورسازی خیلی خفیف از داوری هم گلایه کرد و گفت:«خدا را شکر جو طوری شد که حاشیه نداشته باشیم. راستش من تا حالا درباره داوری ها حرف نزدم . داور هم داور خوبی است اما کمی بازیکنان ما را عصبی کرده بودند . البته من از صحنه مشکوک به پنالتی دور بودم و ندیدم چه اتفاقی افتاده است.»

او درباره کم شدن طرفداران تراکتورسازی هم گفت:«من از تمام تماشاگران خوب مان که دو روز زودتر آمدند برای حمایت از تیم. یک مقداری باید مشکلات هواداران ما در تبریز را باید حل کنند. طوری برخورد می شود که تماشاگران ما زده شده اند. این ها سرمایه ما هستند و نباید آنها را از دست بدهیم.»

رسول خطیبی درباره احیاء شدن فوتبال تبریز  هم گفت:«من نیاز به فر صت دارم اما طرفدار از من نتیجه می خواهد. اگر به من فرصت بدهند و اعتماد کنند ، من برای تیم های پایه برنامه دارم و می توانم فوتبال تبریز را اگر فرصت داشته باشم ، خیلی قوی تر از این سالها خواهم کرد.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )