مدافع تیم فوتبال هوادار گفت، شاگردان سیدمهدی رحمتی برای نتیجه گرفتن ناامید نیستند و روزهای خوب این تیم نیز از راه می‌رسد.

صائب محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی برابر چادرملو اردکان در هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و مدیران باشگاه همیشه تلاش می‌کنند که تیم آرامش داشته باشد. سیدمهدی رحمتی هم به‌عنوان سرمربی تیم تمام انرژی‌اش را گذاشته است تا بتوانیم این وضعیت را تغییر بدهیم. روز جمعه نیز با چادرملو بازی می‌کنیم که حریف قابل احترامی است، ولی تمام هدف‌مان این است که طلسم نبردن در لیگ امسال را برابر این تیم بشکنیم و اولین سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه چرا هوادار در هشت بازی گذشته‌اش نتایج ضعیفی گرفته است، تصریح کرد: ما آخرین تیمی بودیم که برای حضور در فصل جدید لیگ برتر استارت زدیم و طبیعتاً این موضوع تأثیر منفی روی تیم داشت. نسبت به فصل گذشته در بحث بازیکن و کادر فنی با تغییر مواجه شدیم و تیم نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی برسد. در بعضی بازی‌ها هم واقعاً بدشانس بودیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که این اتفاق رخ نداد. الان شرایط تیم بهتر شده است و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم، امیدوارم در بازی با چادرملو، طلسم نبردن‌های ما شکسته شود.

مدافع تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان سیدمهدی رحمتی از حالا خطر سقوط را احساس نمی‌کنند، خاطر نشان کرد: لیگ ایران مثل یک ماراتن است و تا پایان لیگ اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد. ما تیم خوبی داریم و در نیم‌فصل هم می‌توانیم خودمان را تقویت کنیم. هوادار یک درصد هم به سقوط فکر نمی‌کند و من اطمینان دارم که روزهای خوب تیم ما هم از راه می‌رسد. این درست است که شرایط سختی در جدول داریم، اما به هیچ عنوان ناامید نیستیم.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.