تیم دراگون‌بوت بانوان سکان تهران نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب دو مدال نقره دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، تیم بانوان دراگون‌بوت سکان تهران به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که در رده سنی آزاد و زیر ۲۴ سال در هنگ‌کنگ در حال برگزاری است، موفق به کسب دو مدال نقره شد.

تیم ایران در دراگون‌بوت ۱۲ نفره زیر ۲۴ سال در مسافت ۱۰۰ متر پس از دو راند رقابت با تیم‌های چین، هند، هنگ‌کنگ و کسب مجموع زمان ۱:۰۰.۹۹۶ دقیقه در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت چین اول و هنگ‌کنگ سوم شدند.

نمایندگان ایران در دراگون‌بوت ۱۲ نفره رده سنی آزاد مسافت ۲۰۰ متر نیز پس از قرار گرفتن در رده دوم دور مقدماتی به فینال راه یافتند و در فینال در رقابت با تیم‌های ماکائو، چین تایپه، چین، هنگ‌کنگ و استرالیا با زمان ۲۸.۶۰۵ ثانیه در رده دوم قرار گرفت و به مدال نقره دست یافت. در این رقابت چین اول و چین تایپه سوم شدند.

زهرا اصلانی، متینه کرمامازندی، زهرا تجسنجرانی، مژده مطرقی، هلیا طالبی، الهام محمدی‌تبار، فاطمه موسوی، مبینا خورج، متینه بانکو، فاطمه صمدیانی، هیوا افضلی، گلناز غضنفریان، رومینا علیجان تمیمی، روشنک محمدیان، آنیتا آبادی، هدیه غیاثوند، اسما آشوری، هلیا حوصله‌پو، مهدیه محمدی و عطیه امیری ورزشکاران تیم سکان تهران در این رویداد هستند. سجاد غریبی عهده‌دار مدیریت فنی این تیم و فائزه مرادی عراقینیز مربی تیم اعزامی است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا رده سنی آزاد و زیر ۲۴ سال از از ۱۸ لغایت ۲۴ مهر در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.