یک داور ایتالیای به خاطر مشاجره‌اش با یک بازیکن به مدت یک ماه نمی‌تواند قضاوت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو مارسکا داور ۴۳ ساله ایتالیای به دلیل مشاجره لطفی‌اش با یک فوتبالیست کویتی در لیگ کویت، به مدت یک ماه از قضاوت در سری A ایتالیا محروم شد. او همچنین قرار بود بازی شب گذشته (سه‌شنبه) بین تیم‌های پی‌اس‌وی آیندهوون و اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان اروپا را سوت بزند که به همین دلیل از سوی یوفا کنار گذاشته شد و قضاوت این بازی به مارکو گوییدا هموطن او سپرده شد.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سرا»؛ در جریان بازی روز جمعه دو تیم کویت اس‌سی و العربی در لیگ کویت که به برتری ۲ بر صفر میزبان یعنی کویت اس‌سی انجامید، مارسکا با خالد المرشد ستاره تیم العربی درگیری لفطی پیدا می‌کند و به زبان انگلیسی به این بازیکن کویتی می‌گوید "دفعه بعد می‌بینمت!". المرشد اما مدعی شده که این داور ایتالیایی به او گفته که "دفعه بعد می‌بینمت و تو را می‌کشم".

طبق این گزارش؛ بعید به نظر می‌رسد که فابیو مارسکا در کویت با محرومیتی مواجه شود، اما در سری A به مدت یک ماه نمی‌تواند قضاوت کند. این داور ۴۳ ساله از سال ۲۰۱۱ قضاوت در لیگ‌های حرفه‌ای ایتالیا را آغاز کرده و از سال ۲۰۱۸ هم در تورنمنت‌های تحت‌نظر یوفا سوت زده است.

او این فصل تنها قضاوت یک بازی در سری A ایتالیا را برعهده داشته که آنهم تساوی ۲-۲ بین تیم‌های میلان و تورینو در هفته اول این رقابت‌ها بوده است.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.