سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه مصاف شاگردانش با اتلتیکو در اولین دربی پایتخت اسپانیا در فصل جاری، حال و هوای این دربی را به یکی از دربی‌های کشور خودش شبیه دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین دربی مادرید فصل ۲۵-۲۰۲۴ فردا شب (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه متروپولیتانو و به میزبانی اتلتیکومادرید برگزار خواهد شد و رئال مادرید به عنوان میهمان برای جا نماندن از رقیب دیرینه‌اش بارسلونا و کم کردن فاصله ۴ امتیازی موجود به شدت به امتیازات این بازی نیاز دارد. رئال مادرید اما در این بازی یکی از مهمترین مهره‌های خود کیلیان امباپه را در اختیار ندارد موردی که کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها اعتراف کرد باعث ایجاد تغییراتی در شیوه بازی تیمش خواهد شد.

آنچلوتی در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: اتلتیکومادرید همیشه برای ما رقیب سرسختی بوده و خواهد بود. این بازی از آن بازی‌های جذاب خواهد شد که دو تیم حسابی با یکدیگر خواهند جنگید، چون هر دو تیم کیفیت بالایی دارند. پیش‌بینی می‌کنم که یک بازی تماشایی را شاهد خواهیم بود. دربی مادرید همیشه خاص است. به نظر من اتلتیکو پیشرفت فراوانی داشته است. آنها بازیکنان خوبی به خدمت گرفته‌اند و تا پایان فصل با ما و بارسلونا برای قهرمانی خواهند جنگید. ما هم پیشرفت کرده‌ایم، انسجام تیمی‌مان بیشتر شده و مؤثرتر بازی می‌کنیم. بازی فردا یک محک بسیار مهم است. بازی در متروپولیتانو بسیار سخت است و باید کاملاً آماده باشیم تا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

کارلتو در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه بین دربی‌های معروف فوتبال جهان، کدامیک را بیشتر از همه دوست دارد، اظهار داشت: همه آنها خاص هستند. از نظر من دربی مادرید هم خیلی شبیه دربی رُم است، چون هواداران برای آن اشتیاق و هیجان فراوانی نشان می‌دهند. دربی میلان کمی آرام‌تر است، چون آب و هوای شمال سردتر از جنوب است.

یکی از مهمترین نارضایتی‌های آنچلوتی در هفته‌های اخیر، اخطارهای پرشماری بوده که بازیکنانش در نتیجه اعتراض به داوران گرفتند. او در این باره عنوان کرد: من با بازیکنان‌مان صحبت کرده‌ام. تنها راهی که می‌شود جلوی این اتفاق را گرفت خودداری از اعتراضات بی‌مورد است.

سرمربی ایتالیایی درباره آخرین وضعیت بازیکنانش از جمله ادواردو کاماوینگا و امباپه‌ای که به دلیل مصدومیت این بازی را از دست می‌دهد تأکید کرد: کاماوینگا آماده است و می‌تواند ۹۰ دقیقه بازی کند. بدون امباپه هم ما تغییری جزئی در بازی‌مان خواهیم داشت. حیف شد که او نمی‌رسد. جز او اما سایر بازیکنان آماده‌اند.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.