اتحادیه فوتبال آلمان برنامه ویژه‌ای برای تقدیر از زحمات چهار بازیکنش که اخیراً بازنشسته شدند، دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال آلمان در نظر دارد؛ پیش از بازی ماه آینده تیم ملی فوتبال آلمان مقابل هلند در لیگ ملت‌های اروپا، دیداری که در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برگزار خواهد شد؛ از مانوئل نویر، توماس مولر، تونی کروس و ایلکای گوندوگان که اخیراً پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ از تیم ملی آلمان بازنشسته شدند، بابت زحماتی که در این سال‌ها برای مانشافت کشیده‌اند، تقدیر کند.

نویر در سن ۳۸ سالگی به دوران حضور ۱۵ ساله‌اش در تیم ملی فوتبال آلمان پایان داد و دستکش‌هایش در رده ملی را آویخت. او در ۱۲۴ بازی برای مانشافت به میدان رفت و ضمن بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۵۱ بازی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ را هم با تیم ملی آلمان تجربه کرد.

مولر ۳۴ ساله هم که در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار به تیم ملی آلمان دعوت شد، در این مدت در ۱۳۱ بازی برای مانشافت به میدان رفت و ۴۶ گل هم به ثمر رساند. او در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم با این تیم به قهرمانی رسید.

تونی کروس ۳۴ ساله هم پس از ۱۴ سال حضور در تیم ملی فوتبال آلمان کفش‌هایش را آویخت. او در این مدت در ۱۱۴ بازی باری مانشافت به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن ۱۷ گل، به این تیم برای کسب قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ کمک کرد.

گوندوگان ۳۳ ساله هم که در یورو ۲۰۲۴ کاپیتان تیم ملی آلمان بود، در حالی بعد از این مسابقات از رده ملی اعلام بازنشستگی کرد که آمار ۸۲ بازی و ۱۹ گل‌زده را از خود برجای گذاشت.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.