سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ از عملکرد شاگردان خود در دیدار مقابل آلمان ابراز رضایت کرد.

به گزاش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس،‌ هادی رضایی پس از برتری ۳ بر صفر تیم والیبال نشسته ایران مقابل آلمان و صعود به مرحله نیمه نهایی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: آلمان خیلی نسبت به قبل بهتر شده و فکر می‌کنم در فینال هم دوباره با این تیم بازی کنیم. آلمانی‌ها کمی کری خوانده بودند و باعث شدند ما محکم‌تر بازی کنیم. این کری خوانی‌ها در ورزش طبیعی است و به تیم‌ها انگیزه بیشتری می‌دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران عنوان کرد: بچه‌ها والیبال تماشاگرپسندی ارائه کردند و موفق به شکست ۳ بر صفر حریف شدند. همان طور که بسکتبال آمریکا و فوتبال زیباست، بچه‌های ما هم در والیبال نشسته زیبا بازی می‌کنند. با آنالیز کامل حریف به میدان آمدیم و با تاکتیک خیلی خوب بازی کردیم و حقمان برد بود.

رضایی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد چیزی که خواستم را بچه‌ها در زمین پیاده کردند. ما بازیکنان خوبی داریم و هر تاکتیکی می‌خواهیم انجام می‌دهند. آنها خیلی خوب بازی کردند و شایسته برد بودند.

وی درباره بازی نیمه نهایی گفت: با مصر در نیمه نهایی بازی می‌کنیم. به اینکه با چه تیمی بازی می‌کنیم کاری نداریم و برای برد مقابل همه رقبا به میدان می‌رویم. حریف را آنالیز کرده‌ایم و هدفمان رسیدن به فینال است.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.