رئیس کمیته فوتسال گفت که فدراسیون فوتبال ایران، پیشنهاد برگزاری دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم ملی کرواسی را در این کشور یا کشوری ثالث مطرح کرده است.

احسان اصولی درباره لغو دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و کرواسی با درخواست فدراسیون فوتبال کرواسی، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از طرف کروات‌ها به ما اعلام شد که سفارت کرواسی به آنها تأکید کرده است به ایران سفر نکنند. بنا بر شرایطی که وجود دارد و اینکه برنامه‌ریزی بسیاری از تیم‌ها انجام شده است، تلاش می‌کنیم ببینیم می‌توان چه برنامه‌هایی تدارک دید.

وی با اشاره به پیشنهاد کمیته فوتسال برای دیدار با تیم ملی کرواسی خارج از ایران اظهار داشت: فدراسیون فوتبال کرواسی روز گذشته (سه‌شنبه) انصراف خود را اعلام کرد و ما امروز برای آنها نوشتیم که حاضریم در کشور کرواسی یا کشوری ثالث با تیم ملی این کشور بازی کنیم. با این حال گویا کرواسی برنامه‌ای دیگر دارد و به ما پاسخی نداده‌اند.

رئیس کمیته فوتسال با تمجید از شرایط فوتسال کشورمان تصریح کرد: تیم ملی ایران قدرت و روحیه بالایی دارد و ملی‌پوشان برای موفقیت در جام جهانی مصمم هستند. لیگ برتر مطابق برنامه دنبال می‌شود و برنامه‌های خودمان را دنبال می‌کنیم. فوتسال ایران کاملاً خودساخته است و با قدرتی درونی پیش می‌رود. امیدوارم نتایجی در جام جهانی ۲۰۲۴ بگیریم که دل مردم شاد شود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.