کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه به تساوی شب گذشته این تیم مقابل هلند در گروه D یورو ۲۰۲۴ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان در پی برتری بدون گل شب گذشته (جمعه) تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل هلند در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، گفت: ما مانند بازی اول در دفاع مستحکم بودیم و در تحت‌فشار قرار دادن حریف هم بهتر از بازی اول عمل کردیم. من دو موقعیت خوب در این بازی نصیبم شد که در مورد اول توپ کمی پشتم و روی پای غیرتخصصی‌ام افتاد. در مورد دوم هم مدافع حریف می‌خواست توپ را مهار کند که من از توپ برگشتی استفاده کردم و سعی کردم به بهترین شکل ممکن از آن بهره ببرم که البته در نهایت موفق به گلزنی نشدم.

وی افزود: اینکه ما موفق به گلزنی نشدیم، ناامیدکننده است اما جای نگرانی نیست. ما تیم مستحکمی هستیم و در خط دفاعی و میانی فوق‌العاده کار کردیم. ما فرصت کمی به هلند دادیم. با این حال باید در فاز هجومی بهتر شویم و خطرناک‌تر باشیم. ما سه هافبک در خط میانی داشتیم و به همین خاطر خیلی لازم نبود که برای بازیسازی به عقب بازگردم. این شبیه به سبک بازی‌ام در اتلتیکومادرید است.

فرانسه در ۷ بازی اخیر که کیلیان امباپه را در ترکیب اصلی‌اش نداشته موفق به کسب پیروزی نشده است و آمار ۵ تساوی و ۲ باخت را از خود برجای گذاشته است.

دیدیه دشان که شاگردانش در حال حاضر با ۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به هلند در رده دوم جدول رده‌بندی گروه D یورو ۲۰۲۴ است، سه‌شنبه شب در آخرین باز خود در این گروه به مصاف لهستان خواهد رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.