کارشناس داوری با بیان اینکه قضاوت داور در این بازی عالی بود، گفت: داور و کمک هایش در اکثر صحنه‌ها قضاوت بی نظیری داشتند و عالی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز جمعه ۴ خرداد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ به سود پرسپولیس به پایان رسید تا با توجه نتیجه تساوی استقلال تهران برابر نساجی سرخ‌ها با یک امتیاز بیشتر به صدر جدول برسند.

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت کوپال ناظمی و کمک‌های او در این بازی اظهار داشت: در مجموع قضاوت داور خوب نبود باید بگویم عالی بود. در نیمه اول و در صحنه‌ای که داور برای سرخ‌ها پنالتی اعلام نکرد و در ادامه گل سوم استقلال خوزستان به ثمر رسید، عیسی آل کثیر در منطقه آفساید قرار داشت و پس از واکنش دروازه‌بان استقلال خوزستان مانع برای مدافعان استقلال ایجاد کرد و همین موضوع باعث شد تا داور به درستی آفساید اعلام کند.

او ادامه داد: در نیمه دوم، روبرتو، پای دانیال اسماعیلی فر را زد و داور به درستی به او کارت زرد دوم را نشان داد و پس از آن کارت قرمز به درستی به او داده شد. در صحنه پنالتی هم بازیکن استقلال پای وحید امیری را زد و با جاگیری درست داور پنالتی صحیح برای پرسپولیس گرفته شد.

Euro Football Fantasy Leaderboard
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.