با وجود شایعات فراوان، مهاجم لهستانی بارسلونا می‌گوید فصل آینده نیز در این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که دو فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، درباره شایعاتی که در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده، به نشریه «موندو دپورتیوو» کاتالونیا گفت: تمرکز من تنها روی آماده شدن با بارسلونا برای فصل بعد و برداشتن گامی رو به جلو در سبک بازی‌مان است. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. مطمئن هستم که فصل بعد هم در بارسلونا خواهم بود.

وی درباره ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که در آستانه پیوستن به رئال مادرید است، اظهار داشت: این موضوع هنوز رسمی نشده است، اما اینطور به نظر می‌رسد که تمامی مسیرهای امباپه به رئال مادرید ختم می‌شود. ترسی از او نداریم. کیلیان بازیکن فوق‌العاده‌ای است و اگر به رئال مادرید برود، آنها تیم خیلی قدرتمندتری خواهند شد، اما ذهنیت ما این باید باشد که مهم نیست چه تعداد بازیکن خوبی در ترکیب داریم و اگر به صورت گروهی کار کنیم، قادر به شکست همه هستیم.

مهاجم لهستانی بارسلونا که سابقه بازی برای دورتموند را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، در خصوص اینکه آیا در دیدار فینال لیگ قهرمانان از دورتموند حمایت خواهد کرد، گفت: بله. من تجربه بازی با دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارم. راهی که برای رسیدن به فینال را طی کردیم و جو آن فینال را به خوبی به یاد دارم. این آخرین بازی مارکو رویس برای دورتموند خواهد بود و ممکن است میراث او باشد. این دومین حضور دورتموند در فینال لیگ قهرمانان به شمار می‌رود که دوباره مقابل رئال مادرید است، رئالی که همیشه رئال مادرید است و گاهی اوقات اتفاقاتی که نباید بیفتد، رخ می‌دهد. برای دورتموند آرزوی موفقیت دارم.

لواندوفسکی که این فصل ۲۵ گل در ۴۸ بازی برای بارسلونا به ثمر رسانده، درباره اتفاقاتی که برای این تیم افتاد و فصل را بدون کسب جام به پایان بردند، گفت: می‌دانیم باید بهتر عمل می‌کردیم. چنین حسی دارم که فصل بعد را بهتر شروع خواهیم کرد و این فصلی جدید برای ما خواهد بود. اتفاقاتی که افتاد، به پایان رسید.

مهاجم پیشین دورتموند و بایرن مونیخ درباره اینکه بهترین بازیکنی که تاکنون دیده کدام بوده، اظهار داشت: لیونل مسی و کریستیانو رونالدو.

او همچنین از مانوئل نویر و مارک آندره تِراِشتگن به عنوان بهترین دروازه‌بانان یاد کرد و بارسلونای تحت‌هدایت پپ گواردیولا را بهترین تیم دانست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.