رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تلاش کرد تا مجوز حضور امباپه در المپیک ۲۰۲۴ را از رئیس باشگاه رئال مادرید بگیرد، اما این بار ناکام بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه در پایان ماه ژوئن به طور رسمی از پاری‌سن‌ژرمن جدا می‌شود و مقصد بعدی او رئال مادرید خواهد بود. در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی منتشر شده که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه می‌خواهد او و چند ستاره دیگر تیم ملی فرانسه، تیم زیر ۲۳ ساله فرانسه را در باز‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس همراهی کنند. برای این کار آنها باید مجوز این کار را از باشگاه بعدی امباپه یعنی رئال مادرید بگیرند، اما فلورنتینو پرس مخالف حضور او در این بازی‌ها است.

روزنامه «اکیپ» فرانسه خبر داد؛ امانوئل مکرون و فلورنتینو پرس روز گذشته (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم صد‌وبیستمین سالگرد تأسیس فیفا که در شهر پاریس برگزار شد، ملاقاتی رودررو با هم داشتند. رئیس جمهور فرانسه سعی کرد بار دیگر رئیس باشگاه رئال مادرید را متقاعد کند تا با حضور امباپه در بازی‌های المپیک موافقت کند، اما فلورنتینو پرس نظرش را تغییر نداد و بار دیگر مخالفتش را با این موضوع اعلام کرد.

رادیو «کادنا کوپه» اسپانیا هم خبر داد که کیلیان امباپه ۲۵ ساله در المپیک ۲۰۲۴ بازی نخواهد کرد و پس از گذراندن تعطیلات تابستانی در ماه آگوست به رئال مادرید ملحق می‌شود و تمریناتش با این تیم را شروع خواهد کرد.

ستاره فرانسوی که پیش از این در تابستان‌‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ترتیب پیشنهادهای رئال مادرید به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو و ۱۲۰ میلیون یورو را رده کرده بود، تاکنون در ۳۰۷ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۲۵۶ گل و ۱۰۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.