مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با بیان اینکه مدت قرارداد حسینی با این تیم به مدت دو سال است، گفت: تمایل داریم تا با او سال ها ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رجاییان در پایان دیدار با پیکان که با پیروزی یک بر صفر آلومینیوم همراه بود، اظهار داشت: ورزشگاه پاس تهران برای ما خوش یمن بود. در این ورزشگاه هم در برابر هوادار به نتیجه رسیدیم و حالا هم توانستیم پیکان را شکست دهیم. روند موفقیت در تیم ما ادامه دار شده و در دیدارهای اخیر توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک بار دیگر به دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی این تیم برابر پرسپولیس که با پیروزی اراکی‌ها در ضربات پنالتی بود اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین بازی‌های ۱۰-۱۵ سال اخیر را با آن هیجان بسیار بالا شاهد بودیم. خیلی برای ما مهم بود که مقابل فولاد نبازیم و حالا هم پیکان را بردیم.

او در خصوص مدت قرارداد مجتبی حسینی با آلومینیوم تصریح کرد: قرارداد او با آلومینیوم دو ساله است اما دوست داریم تا با حسینی سال‌ها ادامه دهیم.

رجاییان درباره مذاکره با بازیکنان تیمش توسط سایر باشگاه‌ها گفت: در این خصوص بیانیه‌دادیم و الان هم می‌گویم نباید این کار را کنند. نمی‌توانم اسم آن باشگاه‌ها را ببرم. ما در نیم فصل هم چنین چیزی داشتیم و صحبت‌های الان هم باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان تیم می‌شود.

مدیرعامل آلومینیوم درباره ورود ناظران انضباطی تاکید کرد: من بابت داوری دوبازی قبلی تشکر کردم.

او در پایان گفت: بازی با چادرملو در جام حذفی سخت است. آنها در بازی آخرشان در لیگ یک توانستند سایپا را شکست دهند و برابر این تیم کار سختی را داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.